Rustartag

Så här ser det ut i mitt blivande kök just nu
Är det inte vackert så säg haha
Jätte fint golv som döljer sig under spånskivor, plastmattor, click golv och fan och hans moster

Nu ska det fram
Efter 40 år i skymundan Ska det fram !



tänkte att jag skulle lägga upp skissen som går att göra över Ikea Home Planner programmet på köket sen

Nu undrar ni säkert vart alla saker som stod i detta rum är nu ?!



I vardagsrummet :)
1 lägenhet, stoppad i ett och samma rum

På Ons ska det iväg och beställas kök iaf
då blir det nog ett sånt här kök



sen står det mellan dom här knopparna


fast jag vill ha dom ovan i zink inte aluminium


dom här är så söta !


Men den här bänkskivan blir det iaf

Igår stressades det hem .. "hem"
för att Martin hade bråttomt och skulle bort, då skulle det hinnas handlad och laga mat och allt det under en timme.
okej

Som vi märkt så har båda en väldigt stark egen vilja och att dom enklaste sakerna som att komma på vad vi ska köpa och äta och T.o.m Hur vi ska handla kan bli ett problem.. ett stort irriterande problem 

Det lät ungefär så här:

E- Nu har jag iaf klurat ut något gott att äta idag (skit nöjd)
M: mmm fast alltså jag har ju båttomt idag så jag tänkte att vi bara åker in och köper något som går fort.
E: a ja okej.
E: vill du ha något speciellt då?
M: nä men jag tänkte att vi bara åker in och kollar vad som finns så kan man ju bestämma sig när man kommer hem.
E: ???
E: va ? menar du att vi ska handla nu utan någon som helst plan överhuvudtaget på vad vi ska köpa och sen kolla när vi kommer hem vad det blev och göra nåot utav det ?
M: nää men jag tänkte att vi behöver väl inte göra en stor sak av det, bara gå in och handla liksom.
E: ja det fattar väl jag med, men vi kan väl kankse komma överrens om nånting att äta innan så vi vet lite grann vad som ska handlas så lovar jag dig att det går lite snabbare (inte fullt lika trevlig där)

sen bara spårade det ur efter det. färdig diskuterat !

Han vann
han gick och "spontan" handlade medan jag gick runt runt som en surig 3 åring
Jisses

Det blev iaf fiskpinnar mer potatis mos för er som undrar 
hahahaha

Sen efter maten och efter lite tv tittande för min del och dataspelande för hans del så hoppade vi båda ner i ett vaaarmt bad med mycket bubbel :)
så skönt med bad

nä nu måste jag fortsätta
hörs ikväll. 
pussis :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0