Men Nu var det ett tag sedan


 

Men man vill ju vänta tills det faktiskt finns något att skriva om och och så vill man att detta någonting ska vara någonting roligt också 
visst ?

Men pressen av att göra mig hörd gjorde sig mer och mer påtaglig så nu kan jag inte hålla mig något mer.

Livet rullar på i vanlig ordning .
Jag har dragit på mig ett sjujäkla renoveringsprojekt hemma
hahahaa jaa ni, jag har damp !
Men det är inte lätt när man har En bild i huvudet och ser en helt annan i verkligheten.

Kan jag göra någonting åt det så gör jag ju självklart det

Så nu ska köket in i sovrummet och sovrummet in i köket.
Det kommer bli sååå braa :) 

Har inte gjort så mkt i helgen, mest varit trött och matt,
lite PMS.ig på det också ...
Det är tuffa tider nu hehe

Igår efter inte så många om och men som jag hade räknat med åkte jag till Martin i Gävle .
Ska ju bo där medan det råder kaos på Sveavägen 5 :)

Han, när jag kom dit låg som ett slakt på soffan och det stank kebab i hela lägenheten hahaa
är inte det bakfylla så säg !

När han åkte med bilen till far sin passade jag på att mysa till det (så gott som det går i ungkarlslya) med lite ljus, kaffe och araraksbollar



Sen kom han hem och mös på han med
med Te
Den veklingen

Vi har planerat att gå och äta på church street någon kväll också
fy fasen vad gott !
Då kan det bli en sådan där "Äta på Church Street, ett jumbo meal (2 stora drickor och en stor varma chips) på bion och en film" kväll

Dagens tanke

Även fast det blir som det blir och det är som det är i början av ett förhållande så är det ändå värt allt !
Varenda litet tjaffs, varenda litet missförtånd, varenda stund av frustration och totalt vansinne
bleknar i gemförelse med allt det som är bra, allt de fina och allt de roliga

Det kommer sol efter regn
 Och vilket solsken det kan bli när man kan få det med någon som har planterat 1000 fjärilar i magen på en då


Nä, det kan kommas att uppdatera sedan .
Så på återseende :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0