Kafferep med sötsnöret !



Igår var man iväg till kurras på lite kaffe, kaka och en sjujäkla massa ventilernade och tjattrande !
Läste precis hennes blogg (soofieeklundblogg.se) där hon skriver att hon inte förstår Hur i hela världen vi fortfarande kan ha så mkt att prata om fastän vi pratat om allt och lite till redan ?! 
Finns inget område opratat mellan oss .... speciellt inte mellan oss Sofie ;) haha

Vi kom på att vi båda lider utav inrednings inspirationsbrist .
Så vi prata lite om det med, kollade lite bloggar, så när jag kom hem vart det en jäkla fart i mig ska ni tro. 
Konstig egentligen hur mkt det lilla som att flytta en sak och ställa det någon annanstans, kan göra.
Använda befintliga resurser så att säga :P 

Nä ni, nu lär vi göra nått åt det här.. en rajd på loppis någon ? :)

Sen har jag ju sålt iväg bilen nu också, pärlan min ... haha låter det Nu ja, när den inte längre är min :P
Det är för det bästa, hemskt dyrt att äga bil själv, finns så mkt bättre saker att lägga dom där "lapparna" på i månaden än en bil .. te.x färg och golv, loppis fynd .. och Om jag hinner nått litet klädesplagg då och då ;)



Nä, Jag vet !
Jag ska banne mig börja spara ihop till en utlandsresa !! Wee vad skoj ! 
Synd att jag är tillsammans med en kille som troligtvis inte får en ledig stund förrän om .. och nu är jag optimistisk .. 
20 år !

Skulle göra iordning lite mat när jag kom hem från sofie igår också.
Det var en sådan där göra soppa utav spik ungefär.
Vi tog det som fanns och det blev till en festmåltid !
Vi stekte iordning prinskorv, köttbullar, bacon, ägg, råpotatis, vitlöksbröd och sallad, riktigt gott faktiskt !
Lite brunchaktigt så där klockan 21.00 en söndag :P



Till middagen blev det prat, som ledde till diskussion, en diskussion om framtiden, livsplaneringar etc. etc.
Inte så mkt Mina livsplaneringar som det var hans, då jag inte har mitt liv utstakat in i minsta detalj,  då jag har inte ett schema där det står vad som Bör hända och allra viktigast Inte bör hända vid vissa åldrar, det var väl egentligen det som var själva hjärtat utav hela diskussionen.

Det gjorde mig lite nere .. eller sorgsen, att höra att han jag ser mig vara med nu ett bra tag framöver,  har en planering för sig och sitt liv som inte alls matchar mig och mina "planer" . 

Men men, det är framtida problem, just nu tänker jag bara vara kär ett tag till och hoppas att det löser sig den dagen man väl stöter på nått utav det där !

Nä, nu måste jag börjar min arbetsdag här.
Ni andra får ha en förträfflig en ! :)

pussis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0