Igår var ingen bra dag


Det märkte jag när jag satt och valde låtar på youtube.. jag, utan att tänka på det sökte upp Kenny Rogers -Lady 
?

Märkligt hur viktiga saker, saker som man trott kommit för att stanna, som man trott slagit rot och är orubbligt visade sig vara någonting flyktigt

Det ändras och försvinner utan att man vill det. 
fanskap, jag var ju nöjd nu

nu sitter jag med tankarna på annat håll igen 
det där hållet jag inte skulle kolla åt något mer 
usch vad olycklig jag blir av det här !

Men det som inte har ihjäl en, även om det känns som så ibland, stärker en bara
det är det jag måste tro jag måste tro att allt händer av en anledning annars kommer jag bli tokig

synd bara om det som hänt var för att lära mig en läxa och att jag just förlorat det vikigaste i mitt liv, och att läxan var att man faktiskt inte vet vad det är man har förrän man förlorat det .. för gott

vilket deprimerande inlägg
men det ha slagit mig hur alla de där klyshiga ordspråken helt plötsligt fått en mening, hur väl de faktiskt stämmer

Nu sitter jag på jobbet och passar på att blogga lite snabbt innan jag tar tag i månadsrapporterna igen :/

Igår var jag i rustar tagen jävlar i mig
golv i hall och vardagsrum
Puts väck ! :)

Fick ju nys på trägolvet under allt skit, så jag började slita och slita och stånka och bånka
hahaha höll på i flera  timmar.. men Vilket golv då =) iiiih

precis sånt där golv jag har tjatat om och tänkt lägga i vardagsrummet



skit dålig bild, den är knäppt med min super mobil .. :P

tänkte att jag skulle slipa det lite fint och sen skvätta lite vit färg på det så blir det ju kalas sen :)
skulle kunna tänka mig att låta golvet gå i pärlemorgrå också .. tåls att tänka på

nä nu ni mina 3 är det dags att arbeta lite

Pussis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma raring nu är det torka på din blogg..hihi!! Puss på dig!

2009-01-21 @ 21:14:18
Postat av: Anonym

Jag glömde visst skriv att det va ifrån mig Fialottan..

2009-01-21 @ 21:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0