En produktiv kväll



Ett tecken på att man är missnöjd med något måste ju vara att man stup i ett möblerar om ... i samma rum 
Men men, nu är det gjort iaf och det var som 2 bumlingar ramlade av mitt bröst.
Det vart lite bättre atmosfär.. eller som andra hade sagt, feng shui :)

svårt att knäppa kort och få med ett helt rum med bara mobilkameran så det blir bara en vinkel idag


Efter möbleringen satte jag mig i soffan med ett par paprika - ostmackor och o´boy, gud vad jag älskar paprika -ost mackor ! 
skulle kunna äta upp en hel påse med paprika -ostmackor .. frukost, lunch, middag ... mmmm paaaaprika - ooost maaackooor



Uno vräkte ut sig han med 

 

Sen efter mina välförtjänade paprika - ostmackor så vart det fart i mig igen och styrde mig mot köket där jag diskade upp och satte igång med att baka en kaka. 

Det blev en mintkladdkaka .. en lyckad sådan också !
Lagom seg och mintig :)



Så en kopp kaffe med kaka framför nya datahörnan .. myyys




Så fastän jag varit ledig i nåra dagar nu runt jul oh nyår så har jag inte fått så mkt gjort dagarna tillsammans som jag fått under denna kväll :)

Nu sa Martin precis att han är trött så nu ska vi nog natta oss ;)

God Natt Och Sov Gott !

pussis 

Kommentarer
Postat av: Sofie

VA FIIIIIINT VÄNNEN!!!! Somsagt, jag vill INTE komma hem till dig :P

2009-01-08 @ 12:16:08
URL: http://soofieeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå vilket fint rum du har! Var bara tvungen att säga det:)

2009-02-13 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0