2009

Det känns som att varje inlägg handlar om att jag har kollat på film. 
och det stämmer väl.. men jag HAR faktiskt hunnit med en massa annat också :)

Nyår t.ex ! Det har jag ju hunnit med att fira åxå.
Ett väldigt lyckat sådant måste jag säga. 
Börjde med att åka hem till Nina på Brynäs där det bjöds på den mest "nyårigaste" du kan äta, fläskfilé, potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd .. mumsit fullibibblan :P

Sen efter några timmar av skitprat över middag och drinkar över dans (fanta för mig) så skjutsde jag ner brudarna till en fest på stan och jag åkte till Chrille där Martin befann sig.

Sen kan jag bara säga en sak.. Nina Gustavsson ! Du är inte längre välkommen att sitta bedvid mig i bilen medan jag kör.. jisses.. vilken färd.
I varje kurva tar hon tag i ratten och asflabbar, höjer stereon tills det inte längre är någon musik utan bara ett jävulskt oljud av sprängda högtalare hahahaa

Väl hos Chrille så var det en hel drös med människor där, fick syn på martin innan han fick syn på mig så jag stod bara och tittade på honom ett slag innan han såg att jag hade kommit .. han var så fin ! :) 

Det var hemskt trevligt där, mkt trevligt folk ! 
Vi satt i soffan först och bara pratade med alla, det bjöds på saker att dricka och singstar .
Och det ska jag säga er  ! Att Emma Sundgren skulle väl då aaaaaldrig sjunga singstar !!!!

Joooorå, ett tag till in i kvällen så stod jag där och yla !
En låt,2 låtar, 3 låtar.. tillslut lämnade jag inte ens över micken haha :)

12 slaget var alldeles perfekt, ute på gården med Martin och 20 andra männskor, vin spritzer i mitt champagne glas av plast  och en kyss i början på det nya året :)

Det var ett bra nyår :) 
Ska se om jag får in nått kort från kvällen .. det är martins kamera men han har ju ingen sladd .. :/ 

jaja, nu ska jag fortsätta äta ur min 5 liter stora skål med marängswiss och kolla på filmen :)

godnatt och sov gott 
Pussis :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0