Väckt av en idé


Sofie (sofieeklund.blogg.se) skickade mess nyss om en liten affärsidé som jag direkt hoppade på. 
Vill inte riktigt berätta vad det är en, men ni får se snart :) 

Kommer bli suuuuper fint !

Igår var jag hem till Angelica hela eftermiddagen och drack massor och massor av kaffe !
Har kommit på det nu .. jag ÄR beroende ... 

Gick och kollade på fotboll vid 7 snåret, P 19 spelade :P hahaa
LAMMKÖTT PÅ PLAAN !! 

Var med på förskivan som hölls utav de som skulle ut igår, och ni kan tro att de blev mäkta förvånade när jag .. JAG (ons, tors, fre, lör, sön) tackade nej till utgång ! :D 

Idag då.. ? 
ja vad händer idag då ?! 

Nä nu måste jag ringa sofie :) 

På återseende !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud så rolgit ..kan ni inte berätta om er ide? :)

2009-08-24 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0