Jag måste bara berätta om...

Den mest bisarra skärtorsdagen Någonsin ..

För någon vecka sedan får jag ett mail av någon kille från Gävle som helt oskyldigt frågade mig hur allt vra etc. etc.
Jag svarade med att skriva
"Jo tack bara bra. Och själv ? "

Inget mer

i måndags piper det i mobilen och jag har fått ett sms från ett nummer som jag inte har eller känner igen.
Det står
"Hej sötast. Hur är det med dig ikväll då?"

Jag svarar

"vem är det?"

Jag får då tillbaka ett sms där han förklarar att det är han som skrivit till mig på mailen.

stum och lite förvirrad över hur i hela världen han har mitt nummer skriver jag tillbaka

"jaha hej. jo det är bra det. hur fick du mitt nummer ?"

Eniro mina vänner

Jag skriver inget mer då
och jag hör inget mer heller ..
förrän på torsdagen

då ringer det från ett nummer jag inte känner igen när jag sitter i bilen på väg till Hofors

"Hej det är Robert"
"Hej ??"
kopplade inte riktigt vem det var
men sen slog det mig
"vad gör du ikväll då?"
"jag sitter i bilen påväg till Hofors" svarade jag

"jaha, för jag ska snart åka till sandviken med en kompis och tänkte kolla om du ville hitta på något, för isf kan vi hämta upp dig"
"ahaa ja, fast nu är ju jag påväg till Hofors och ska vara där hela kvällen, så nej tack"
"men vi kan hämta dig i hofors" forstätter han

"nä men det är bra ändå, jag ska festa lite med mina vänner så .."

Inget mer med det
några sms om hur tråkig jag var med en massa lipgubbar senare när jag är hemma ringer det igen, från ett nytt nummer ändå.

"Hej det är robert"
"hej du"

JO det är så här att min kompis har släppt av mig nu i sandviken för han skulle vara här en timme ungefär och hämta en massa saker så då tänkte jag passa på att träffa dig "

"men alltså det går inte, jag känner inte dig, klockan är mycket och jag skulle precis gå och lägga mig nu så nä"
då säger han

"du bodde på Sveavägen va?"

Kom då på att adressen står ju också på Eniro

"Jag är utanför dig nu så du kan väl komma ut iaf då?"
Smärre shockad gick jag fram till köksfönstret och kollade ut..
Då står ju fanskapet på gården !!!!!

Dåre säger jag bara !!!

Vet inte om man ska känna sig smickrad eller trakasserad

Det var min skärtorsdag det !



Kommentarer
Postat av: Liggsår

Hur gick det? Gick du ut på gården?

2009-04-13 @ 17:20:52
Postat av: Pendelpuk

Hej liggsår :)



Nej, jag vågade mig inte ut på gården .

Fick en flash av våldtäkt och kroppsstympning, så jag släkte lampan och gled ner på golvet ist .



:P



2009-04-13 @ 22:59:33
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Liggsår

Det kan jag förstå... Men vad modig snubben verkar vara. Mer Robert åt folket!!

2009-04-14 @ 07:00:18
Postat av: Jag .. Emma ..

Hej liggsår .



Hemskt modigt eller skrämmande psykopatiskt .. hårfin linje det där du ! :P



utveckla gärna ditt tips till mig lite mer.. vill jätte gärna höra hur att ligga hjälper mig ? :)

2009-04-14 @ 07:49:56
URL: http://emmahagman.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha nääe men Emma vilken äcklig snubbe...usch usch säger jag bara!! Hade blivit livrädd...du gjorde rätt som inte gick ner o träffa honom. Alltså vilken psykopat..snacka om att vara ihärdig o inte ge sig..



Puss o kram

2009-04-14 @ 12:52:12
Postat av: Liggsår

Håller med dig om att gränsen är hårfin mellan modig och psyko..

Ja men du vet. Ni tjejer har ju en tendens att "ligga" bort smärtan efter en förlust. Ligga som i sex alltså. Vad gör dig annorlunda?

2009-04-14 @ 20:33:43
Postat av: Anonym

Kära liggsår .



Ja skillnaden mellan mig och dom här liggande du refererar till är att jag är för tråkig för det.. tråkig eller lat, du får välja själv !

Då måste man ju ge sig ut för att leta någon villig och sen i ärlighetens namn så har jag väldigt svårt att ligga med någon annan när jag är kär i en annan . så funkar Jag iaf :)

2009-04-15 @ 21:29:03
URL: http://emmahagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0