Insomnia


Jag har börjat lida utav något litet problem som vi brukar vilja kalla för sömnbrist .
Jag är inte glad över det, men är då för trött för att tycka någonting om någonting just nu också.

Jag har inte sovit en hel natt på jag vet inte huur länge.
Somnar, vaknar, somnar, vaknar
konstant !

Nu har det börjat som så att jag inte somnar alls !
I förrgår t.ex.
sist jag kollade på klockan då,  var den 04.30...
Min klocka ringer 06.30, så ni förstår ju hur glad jag var ?!



Jag har ett litet dilemma.

Jag är utbjuden ..
eller bjuden låter bättre.
Bio på torsdag, Och jag vet inte om jag vill gå...

Är jag världens trökfis för att jag inte vill än ?

Men å andra sidan, hur många ggr blir man bjuden på bio ?!
Jag som bara ääälskar bio !

suck !

Jag får se hur jag gör...

Inte nästa tisdag, men nästa ändå har jag äntligen ett möte med Kathrin från etablera.
Hon verkar vara jätte bra, rak och ärlig.
Precis vad man behöver i det här tidiga stadiet, någon som berättar för optimisten själv hur verkligheten ser ut.

Då ska vi iaf räkna på det och lägga upp planen, sen när den är klar så hoppas jag att hon berättar vad nästa steg blir :)
Måste nog åka in till Gävle idag, hon pratade på om någon lokal bredvid Church Street där det varit en barnbutik förr, den skulle tydligen vara ledig. 
Ganska bra läge isf.
Alldeles bredvid den bästaste restaurangen i stan (ursäkta)
Bästa Hittills menar jag !

:D

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0