Filmkväll

Jag är nog ungefär lika rolig att kolla på film med som ett sopskaft !
För det första så är jag väldigt kinkig över filmvalet, så det brukar oftast ta en stund innan man komprimissat och surat klart och vält film.

Det skulle bli Barnhemmet .. inte så där jätte glad då jag inte alls tittar på varken rysare eller skräck !!!
hualigen!

Meeeeen som alla andra gånger jag ger mig in på en filmkväll så slutar det med att jag fint och oskyldigt vänder mig om och somnar ...

Halv ett gav jag upp och tog med mig marie under armen och begav mig hem där jag somnade ovaggad och sov , och sov och sov och sov .. ända fram till 12 dagen efter ?!
När hände detta, När började jag sova till mitt på dagen ???

In i bilen, iväg på stan .. kolla lite och sen vidare till Gävle där det ska påskmiddagas hos min syster nu när mammam och bror är och hälsar på också.

sen Ikväll vankas det utgång med Fia som är här =) Fia.. söt Fia !

Ja ja nu ropar patrullen från köket, dom tycker tydligen at jag ska hjälpa till med maten...
där gick dom bet !

hare bra nu :)

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0