Elliot

Idag var Jag och sofie och hälsade på familjen Hanna i Järbo.

Dom har ju fått tillskott, Elliot :)
så liten och så himla fin !



Har glömt bort hur mysig dom där små är, och hur gott dom luktar.
Skulle kunna skaffa en alldeles själv bara för att ha något att kura ner sig med i soffan en hel livstid, men verkligheten tillåter inte det då dom är inte så små jämt eller så där värst mysiga heller jämt. 
Dom växer upp och blir avskyvärda tonåringar så småning om dom också.

Men hade det inte varit för det ! :P

Som tur är... eller otur är så är ju halva Sandviken gravid för tillfället så det finns ju några att låna i någon timme ibland :)

Här är jag och Elliot
(ignorera dubbelhakan. och fokusera på barnet, tack)


Sen efter förlossningshistorier och amningskurs så var jag tvungen att bege mig.
Har ju (SUCK) valts in som sekreterare i bostadsrättsföreningen och var tvungen att agera som sådan vid en stämma ikväll.

Det höll på i ungefär 3 timmar, 3 låååååånga timmar.
Jag tror inte att det var en mun där inne som hade egna tänder förutom jag.
Och kacklet.... oooh det kacklet !
Hur orkar man sitta och diskutera fram och tillbaka vem som spelade vad i musikväg och vem som inte tar bort luddet i torktumlaren ? 
Tydligen Jag.

Men nu sitter jag här och avrundar en mysig dag hemma hos min goda vän Sofie.

God natt och Adjö ! 

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0