lugn och harmonisk


Ingen tid för stress, en massa planer och måsten... utan bara Va.. :) 
Prova, det är helt fantastiskt roligt ! :P


I torsdags kom Martin till mig, så tills han kom hade jag gjort iordning lite mat.
och min ide var att jag skulle göra nån slags god sås med kött och kroketter.

Iden var ju helt superb, synd bara att jag använde grytbitar ist för nått mer lätt tuggat som fläskfile eller WINEGUM hahahaa
men det var gott med bara sås och kroketter också :P

Så på fredagen så blev det till att åka hem och svira om.
Har även märkt att jag gått från "hon som gör sig iordning på 5 minuter" till "va faaaan är du inte klar ÄN" 
när hände detta ?
stackars Martin hinner nästan svepa i sig en hel flaska rövin, en halv mögelost och ett halvt packet kex innan jag börjar avrunda.

Åker in till Gävle för en kväll på Church Street :)
när vi kommer dit så är det en timmes väntande.
Framme vid baren så träffade vi en tjej från jönköping som var på beök hos sin kille i Gävle som för övrigt hade lurat i den här stackaren att vi hade renar som strosade fritt på gatorna och att isbjörnarna kommer in på isflack på vintrarna (????)HaHaHaHaa

Sen var den timmen över och då blev det fest må ni tro =) iiiih 
stuffed potatoskins och breast of chicken ! Standard

sen efter det så drog vi vidare hem trodde jag, men då trodde jag feeel :P 
Martin hade andra planer han !
Vi gick hem till en vän till honom på stan, Martina . trevlig tjej !

Åker hem och är trött som ett litet as, martin slocknar Nästan direkt ;)

På lördagen blev det en tripp till Lager 157, för att utvidga några vyer var tanken.. och det tror jag nog att dom blev åxå?! :)
Hemskt mycket fint för er grabbar måste jag säga !! så så åk dit vettja ! :P

Sen på kvällen var det bara att svira om igen då haha t
tror att vin flaskan åkte upp då också i väntan på mig .. ??? 

In i pärlan och mot Gävle (brynäs) där det bjöds på förskiva hemma hos en kompis till Martin. 
Först vill jag bara säga WOW så snyggt det var där hemma.... hon har prickat in den romantiska inredningen till den minsta lilla blomman alltså :) skit fint!

Jag hade hysteriskt roligt den kvällen .. jisses vad jag skrattade !!
Så Tack för det ! =)

Och hoppas på att kunna göra om det någon gång igen kanske... skulle ju få prova något nytt på marknaden.. margeritamix... nä jag vet jag blev lika förvånad som er. men det är sant, det finns och det luktade Jätte gott !
hahahaa .. ja e så usel:) men d ska d bli någon kväll tänkte jag !

igår då.. ? vad gjorde vi då.. ?
JO!
vi gick till parken å lät mig leka av mig i lekparken en stund innan vi traskade vidare till monroes för en lunch med marie, henrik, anna och patrik... och gurra :)



Sen var det bara söndagsmys på tapeten resten av dagen =) 

tänker att jag ska lägga upp lite kort också men måste vänta tills jag får dom först.

Puss å kram
Tjing




Kommentarer
Postat av: Jenny penny päron fjärt

Aaaaaw vad fin du var på kortet, fulemma! Hahahahaha! Love you!

2008-10-01 @ 12:34:29
URL: http://jennyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0