Like the flowing river

En ny stjärna är född !
Lars Eriksson, min nya Idol.. absolut, vilken mys röst :)

så fredag igen då.. what to do what to do ?!

Idag kanske Martin kommer hem å då till mig en sväng åxå.. imorgon insisterar han på en tripp till Uppsala.. får se om jag känner fört !

annars så kommer d bli en väldigt lugn helg för mig, hade ju tänkt att sy en massa men min symaskin har ju börjat strejka åxå, den fungerar, lyser å låter.. det enda den inte gör är SYR hahaa 
nålen rör sig inte en millimeter :/

hade tänkt att sy ett hänge till köket, till hallen och komma på någon bra lösning till badrummet åxå !

det börjar faktiskt arta sig nu me lägenheten känner jag .. kanske t.om börjar trivas lite.
kanske för att jag inte förrän NU fattat att det är där jag bor, där jag kommer att bo nu, lite trög så där jag :P 


sen har jag en dröm.. en dröm som alltid kommer smygandes så här på höstkanten å jag blir alldeles mysig i hjärtat.
Hösten måste vara min favorit tid ändå d :)
De är okej att vara kritvit som jag är, rosig om kinderna å ha en hårfärg som matchar löven.. hösten är verkligen min årstid... sommaren inte så mycket.. vintern nej tack. det enda med vintern som faller min i smaken är allt vitt :P 

Vitt på marken, vitt på träden .. alla granar som står som oklädda julgranar, det mysiga mörkret utanför medan det brinner och lyser så mysigt innomhus..

men hösten är endå bäst... inge snöplask, inte allt för kallt så man måste pälsa på sig !

jag har alltid sagt att när jag gifter mig så ska det vara på hösten, när alla träden fortfarande har kvar sina löv i alla dessa varma färger, det är lagom kallt ute.



känner åxå att när den dagen kommer då d blir dags för barn vil jag antingen bli det på hösten eller få ett på hösten.
Minns en gång för jätte längesedan när min minsta bror var liten bäbis, inte mer än 2 månader kanske.. så var han å sov en natt med mig å fredrik, det var höst.. han är född i juli så september någon gång.

Fredrik hade fotbollsmatch kommer jag ihåg och jag å adrian skulle gå å titta på den... en mössa på mig .. mysdress på han.. å en mysig filt över så gick jag där med vagnen .. å bara mööös 

har i märkt den röda tråden .. MYS hahahahaha helt beroende av mys på hösten !

så kanske nästa höst .. nästa höst kanske ser lite annorlundare ut .. nu menar jag inte med giftemål å barn såklart men det är det som är lite roligt ändå, men vat aldrig vad framtiden har i planerna för en .. :) 

jag väntar med spänning ! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0