Höst igen :)


Kom på nu när jag satt i min bil på väg titt jobbet att jag måste göra en krans, en höst krans !

jag är en slarver, jag är impulsiv och passionerad, och nästan ingenting blir gjort klart för jag är även obotligt lat.
Men en gång i tiden plockade jag rönn, löv och skar (snällt) av bjliga grenar från nå tallliknande småträd och gjorde mig en jätte fin höstkrans utav den.

sen om jag inte minns helt fel så gjorde jag en julkrans åxå ?! hmm... jo d gjorde jag :) en väldigt enkel.. en grönkrans med e röd rosett .. jätte söt :)

jag har nog inga bilder på dom kvar, då dom nog fanns i pissdatorn.. och det säger jag med fullaste allvar, bildligt menat å allt det där.. PISSdatorn hahaha d var ju en full, dock vänlig själ som pissa på den i sömnen ..
men d e en annan historia d :)

men bilder jag kan visa är iaf ferån min mammas bröllop förresten !!

Var ju bröllop för några helger sedan, min mamma satsade på 3.e gången gillt !
Hon var jätte vacker.. han med ;P hehee

hela släkten samlad så det var en trevlig familjetillställning !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0