frögurka

ursäkta mig damen, har du faktiskt haft sex den här gången eller blev det den där gången du lånade herrcykeln ?

jisses amalia !


läste för övrigt en rolig liten visa igår som jag vill dela med mig av :)

En kall ruskig höst, kom vinden fån öst
och medförde storm och dimma.
å då tänkte jag att lämpligt det var
att lära min svärmor simma.
I havet jag lade henne galant
höll'na i hakan ganska bastant.
När bränningarna kom, ur handen hon slant,
sen dess har jag aldrig sett'na
.

hahahahaaa !!!!!!

okej, idag då.. en eventuell flytt till mitt nya EGNA kontor.. gud så viktigt ! :P
sen så fixa å teixa lite därinne.. e inte helt övertygad om att d skulle uppskattas att inreda d i sent 1800-tals anda, så jag får nog hejda mig med snirkel ben, oljelampor, trådslöjd och div. spetstyger

sen ikväll kommer du från söder :)
får nog lov att säga att jag sett framemot det sedan i måndags kl. 06,45 :P hahaa 



hahaa ;)

aja.. puss å kram !

tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0