Tjejerna och Jag

Började dagen med en fika på stan med Anna, Patrik, Marie och Henrik. 
Det mest självklara var ju att gå till Lasses :) 
Men till våran besvikelse så hade dom tagit bort uteserveringen .. för tydligen så vill inte folk fika ute i 2 grader kallt ? :)

Så då bar vägen av mot Jensas, det Andra självklara valet då,
Där blev det en barcelona utan oxfile plus lök .. Skiiit god, mina drömmars pizza ! 
En väldigt trevlig lunch lär jag säga, skratt, kiss å bajs skämt och matkrig :)

Sen hem och slappa lite innan kvällen.
Började på med dom där byxorna jag sa att jag skulle sy för ett tag sen ..  
Nä ! jag säger bara Nä ! 
Var tvungen att offra ett par andra byxor för att veta hur man överhuvudtaget syr ett par jäkla byxor .

Strax före 7 kom Erica och Sofie och hämtade mig och sen bar det av mot Living Room där det skulle kalasas på deras buffe, sen bara sitta och mysa med varandra =)

Vi Åt och åt och åt, sen när vi inte orkade nå mer så åt vi lite till, så himla gott allting ! 
Sen efter att vi dragit i oss ungefär en kanna vatten var och maten var slut och tallrikarna borttagna så kom vi på att det faktiskt ser ut som att vi bara sitter och dricker vatten, så i risk för att bli utslängda så bad vi om att få se på menyn med deserterna .
Då blev vi bjudna på en varsin passionsfrukt pannacotta ... den ni :) inte vet jag om dom sett hur mycket vi åt och ville belöna oss eller någonting ?! 

2 koppar kaffe, lite mer skitprat sen bar det iväg hemåt igen och bara slappa i soffan .. tills jag fick en impuls att locka hela håret .
Vill försöka se hur det skulle se ut om jag skulle permanenta mig, som jag sitter och funderar på att göra .
Gick ju sådär kan jag säga ! 

Men tjejer, allt för sällan och borde mer ! 
Jag saknar er . 

lite kort knäppta med min mobil dock 






 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem en tjockisen i vitt? :P va va va?

2008-10-19 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0