Skit armband

Överskriften har egentligen inte något med mitt inlägg att göra, men i ren frustration på mitt armband som både låter illa och känns illa så fick de bli överskriften idag !



Skit armband !


Så, idag vad har hänt än så länge, klockan är nu 13.53.

Sitter på jobbet och ögonen går i kors av brit på variation.
Har fakturerat hela dagen så har nu gått och blivit lite sifferblind .

knäppt lite kort på min klädsel idag, för det är tydligen något alla gör idag, så varför inte jag också då tänkte jag.
Det är ju verkligen super roligt att snubbla över någons blogg där dom visar "dagens outfit" ifall det är någon som har snarlik stil som en själv, fullt med insiration till sådana där dagar ens egen tryter ! :)

Men det är ju mindre klass på mina kan jag säga, knäppt på företagets
toalett !











Så, då ska jag alltså skriva lite om kläderna då också Jah ! :)

Blå kavajen Hm (Gallerian 9.an, Gävle)
Vitt spets linne (Har jag sbolut ingen aning om, gammalt)
Ljusblå Denim (J Linderberg, second hand)

Men då så, på gott eller ont nu folk så har även jag lagt ut ... "dagens Outfit"
oooh ;)

Sen innan jag avslutar för att forstätta med mitt, så vill jag bara skicka några tankar till mina vänner som jag inte träffar så ofta som jag skulle vilja.
Ni vet vilka ni är, Järsöpullorna ! :)

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0