Någon som har ett hum ?

Om hur man syr ett par byxor ? hahahaa
hade ju tänkt att ge mig på att sy ett par alldeles egen designade byxor ! .. japp ! 


Jag looovar att jag lägger upp kort på resultatet sen ;P

Sen då .. jaa :) 
Jag har då kommit underfunn med att jag faktiskt är kär nu för tiden åxå ! 
Känns bra .. hemskt bra .. =)

skulle kunna skriva om mkt nu, men ja är för trött för att ens tänka så jag gör ett nytt försök i morgon igen .

Puss och Kram 

och en speciell puss till min Martin ! :) 

Kommentarer
Postat av: Erica

Nu tycker jag de är dax att uppdatera bloggen..tänk på att jag ar arbetslös och inte har något att göra på dagarna.. haha

2008-10-16 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0