Ikea söndag :)

Musik jag lyssnar på just NU : Alannah Myles - Lover of mine och WASP - Hold on to my heart


vaknade för inte så längesen, trots att jag kom i säng ganska tidigt ... (kvart i ett) :) men d e tidigt för en lördag tycker jag hahaha 


Igår
var jag med marie en stund på förmiddagen, käkade pizza, kollade på OS å pratade politik och dödstraff.... :P

Gick hem, fick hjälp med min odugliga dator som vägrar sammarbeta med mig och sen målade jag om köksgolvet, inget litet projekt d inte ! 
men det blir så fint !

sen vid halv 12 ungefär ringer stefan och tycker att jag borde komma på gårdsfesten som höll på ett stenkast från mig, så jag pallrade mitt trötta arsel dit och var där i nån timme bara, sen gav jag upp å gick hem och sov.

men jisses vilka härliga människor, så glada å tokiga hela högen, synd bara att jag var heeeemskt nykter och äckligt trött, hade velat vara där längre och varit lite mer social än vad jag var ... men men kommer fler tillfällen :)

idag hade jag egentligen tänkt att åka å hämta min bil i Järvsö, men eftersom jag inte fixat med lånet än så vill jag inte hämta den förrän jag betalat allt, så det inet blir nå strul.. har en tendens att kunna bli det när det handlar om mig ! 

Idag känns som en riktig Ikea söndag .. så jag tänker göra mig iordning, åka in på Ikea gå någon vända å sen äta en räkmacka :)

gud vad längesen man hade en riktig Ikea söndag ! det är ju de perfekta vädret och allt :)


hörs sen 


Tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0