Förbannade brun utan sol

aldrig att jag sprutar på mig något dylikt igen ...

jag som rödhårig och pigment befriad har använt mig myyycket utav sådana där produkter i mitt korta liv, emn aldrig har jag väl varit med om något mer Illaluktande !!!!!!!!!

det luktade .... solarium, blandat med solarie svett.... kemikalier (vilket jag förstår att d innehåller hahaha) jag blev faan inte nå brun utan sol !!!
 lite mer orange än genomsnittet skulle jag vilja påstå !

never again.

kan ju även berätta att jag var på filmkväll då samma dag jag får den briljanta iden att spruta på mig sånt där skit !

så där satt jag, med en Hemskt fin kille :) å luktade solarium å solarie svett ... grattis ! 

hahahahaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0