Karlstad

KARLSTAD 3-sits soffa IKEA Ett urval av koordinerade klädslar gör att du lätt kan förnya utseendet på din möbel.
Jo jag tror minsan att vår andra soffa efter den som vi nu ska hämta (förhoppningsvis) i helgen, får bli en Karlstad från Ikea. Den är så snygg tycker jag. Stilren och klassisk. Om jag var lite mer vågad skulle jag helst vilja satsa på en Karlstad i skinn :)

Nu har jag bara en bild i mitt huvud hur det nu kommer att se ut med 2 olika soffor, men jag får för mig att jag tycker om det. Jag vet bara att en till Winston soffa blir för mycket av det goda, för mycket av det stela. Denna soffa ska få lite mer av det grafiska i sig. Leka med olika texturer, färger och tryck. Medan Winston soffan ska få stå och vara det så där snygg som den är av sig självT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0