Ikea och myslördag




Åh, härliga härliga lördag! Som jag såg fram emot stros i solen och en lunch på IKEA. Det är nog bland det bästa jag vet!



En härligt krispig sallad fick det bli. Gud så god den var, det syns väl =)


Som tradition så brukar jag och Henrik alltid oavsett vad vi ska äta köpa en utav IKEAS apptitretare som består av något slags mörkt bröd och skagenröra. Mumsigt värre. Men nog är det mer än en aptitretare alltid. Jag blir nästan mätt av en sådan där jag.



Ingen lunch på IKEA utan en bulle och kaffe för 5 kr efter maten ;)



Ikväll har vi mumsat på tacolasagne (Henrik har tjatat i flera veckor nu) och idag var jag för trött för att protestera så ja, det fick bli en sådan. Men då fick jag användning för vår nya rostfria ugnsform också. Den är just nu min nya favorit i köket (nehövs inte mycket för att ag ska gå igång tydligen) haha 

 

Jag har med andra ord haft en riiiiktigt skön lördag, hoppas eran varit kanon med!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0