Kedjehalsband

 

 

Jag vaknade nyss. Det har varit en sådan oxvecka och jag är sluuuutkörd!

Nu sitter jag här i fotöljen, den nya som vi krigar om på kvällarna. Men eftersom det bara är jag här så är allt detta mitt nu, mitt, mitt och bara mitt! mohahahaha

 

Henrik har varit borta sen igår. ett ord; Bandy. Det är tydligen värt en bussresa på 4 timmar dit och 4 timmar hem.  I don't see it :)

 

Jag kikar runt i rummet nu och det märks att man varit en zombie i veckan, för fyyyyyfan hur det ser ut här. godispapper, glas och spår av mina pyssel överallt. ååååh, hur ska jag orka?!

Jag blundar, kliver över och går och lägger mig igen. Det låter sunt, så jag gör så :)

Eller så blundar jag, kliver över och kokar kaffe.

Kaffe får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0