Familj på besök

 

Min mamma och 4 utav mina syskon var här och hälsade på Ons-Tors. det blev direkt fullt hus om jag säger så, lägenhgeten kändes inte alls lika stor längre, det låg folk överallt. Madrasse, kuddar, leksaker, mobiltelefoner och ungdomar! Helt plötsligt så är mina små, små oskldiga flickor attitydsfulla, hormonella och kaxiga. tuggade fradga och muttrade fram något medan dom smattrade på I phonens. Vad hände, NÄR hände det liskom??

 

På på onsdagen när jag kände mig lite piggare så tog jag och Henrik med oss Frida (15), Ida (13) och Hanna (11) på bio så mamma fick vara hemma med Neo (2,5 år). Vi såg The Stig Helemr story och den får väl ett G som i godkänt, men mer blir det inte.. den var lite små seg i början.

 

 

Ida bloggar ju numera också ... åhåjaja. Så här bloggade hon genom sin mobil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0