Färgglatt 2012

 

Dessa godheter finns hos Gina Tricot och blir dina för 199:- och jag är minst sagt sugen på ett par i varje färg!

 

 

Dessa är från Nelly och kosatr 299:-

 

Men så var vi in på MQ häromdagen där dom hade gaaalen rea, 70% på en hel del och då hittade jag ett par blå byxor för ynka 149:-. Ni kan ju räkna ut själv vad jag sparade på det ;) Så pass att jag slog till på en ljusrosa kavaj för 299:- också 70% nedsatt. Tillsammans gick kalaset på 448:- och det för mig är billigt nog för att vara MQ.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Har sett reklamen på dessa härliga färglada byxorna, MEN om jag ska komma i dessa, så hoppas jag att det är stretch ;)

2012-02-26 @ 20:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0