Helg

Oj, nej men har "superbloggerskan som sprutproducerade 4 inlägg i timmen" inte skrivit nu på några dagar?!
Dock har jag haft ett par rätt så mysiga dagar, jag och Henrik (jag) har ju varit liiite mer kär än vad som hör till vanligheten och jag har väl mer eller mindre suttit fast på honom, funnits där bredvid liksom.. hela tiden. Jag vet inte vad det är med mig, jag tror det är ägglossning. Alltså är det inte mitt fel, det är en biologisk reaktion och min kropp vill para sig. Det är en djurisk instinkt, alltså inget jag kan råda över.
Vad gjorde vi i helgen då? Jo! Vi var ju till Ikea, och med oss följe dessa :)
HYLLIS Hylla IKEA Kan användas både inomhus och utomhus. Plastfötter på undersidan medföljer; skyddar golvet mot repor.
2 st zink hyllor till köket. Har fått en craving efter den industriella stilen nu. Jag förvånar då mig själv varenda gång jag köper med mig något hem.
VIKA CURRY Ben IKEA Skapa ett personligt bord; bordsskivor finns i flera olika storlekar och utföranden. Plastfötter; skyddar golvet mot repor.
Sen fick det bli 6 st sådana här också. Vi måste ta bort bockarna under det runda bordet och sätta dit dessa istället. Det blir mer praktiskt så. Men bockarna kommer till användning ändå dom, var ni inte oroliga! "mamma Marianne" har en plan.
Jag kanske borde berätta att våra smeknamn på varandra här hemma är "pappa Charles" och "mamma marianne" ....
Ja, jag vet. Jag håller med er!
Igår när jag kom hem så hade pappa Charles gjort mat till oss båda. Dukat fram och tänt en massa ljus. Helt underbart fint! Nu stannar jag kvar lite extra på jobbet med flit bara för det! Det är också roligt att se att när han ska göra mig glad genom att plocka undan, bädda, duka eller dylikt så gör han exakt så som han sett mig göra så många många gånger innan, haha apungen min ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

men huuur snygg hylla !! jag vill ocksa ha en san ;D

2012-02-24 @ 11:09:42
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0