Pysslar

Yes, i veckan såg jag till att samla på mig material för lite pyssel i helgen. Och nu är det ju helg :)
Jätte mysiga garnnystan av 100% bomull i grått och vitt.
Jag köpte trärena kulor och tärningar för ett tag sedan som jag ville göra något dekorativt med och det blev ett band
Hittade även en second hand butik i Linköping, kommer inte ihåg vad den heter, men eftersom jag definitivt kommer återvända kan jag lägga namnet på minnet dä :) Jag köpte ett guldigt armband och 2 st gamla örngott gjort av linne.
Henrik har precis lämnat mig ... tills imorgon bara. Men jag Kan inte säga att jag är helt nöjd över det ändå :) Han ska träffa vänner, äta gott, bowla och sen ut på krogen.
Jag är väl inte självisk för att jag vill ha honom för mig själv va? haha
Fortsatt mysig lördag hörnini. Själv ska jag sätta på en kanna kaffe och fortsätta pyssla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0