Ljus var det här

Åh, fredags mys, äntligen!
Hittade lite ljusglas igår som har fått ta plats på den öppna spisen som stått så tom och gapat på mig varje gång jag gått förbi.
Jag gick in på Åhlens och hittade ett vanligt dricksglas i väldigt tunt glas och i en ljusblå ton för 29 kr.
Sen var jag in på butiken "klippet" här i Norrköping och hittade små ljushållare i vanligt glas och i grått glas, de kostade 9 kr st. Som hittat så jag köpte fem st :)
Här har vi precis svullat pizza och myst med en kopp kaffe efteråt. Kaffe efter mat är ett måste! Håller nog i sig sen den tiden man rökte. Då var det kaffe och en cigg efter maten som gällde. Eller så skippade man maten och tog två cigg och en kaffe. Kanke inte det smartaste, men nog f*n höll man sig smal alltid! Sen jag slutade röka har jag gått upp 10 kg. DET är inte okej, inte okej alls...
Slutligen, hoppas ni haft en skön och rejält mysig fredag ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0