Hej jag heter Emma, och jag är beroende av plåthyllor

Fick idén om att ha egna lagerhyllor sedan jag var in på Bolagret sist. Det fanns där en trähylla för visso men den som i alla andra butiker var fylld med fina varor och jag insåg vilken fin detalj bara den hyllan var i rummet.
Varför inte ha en egen lagerhylla hemma tänkte jag. Det finns olika ställen här hemma, några vrån som är fylld med saker som inte används just nu. Fina saker egentligen så varför gömma dem bakom dörrar. Nej ut med allt, visa det ni har! Saken är väl den att det inte gör sig exakt på samma sätt som i butik för där har du några ex av varje pryl så det ser enhetligt ut och är det något jag är allergisk emot så är det när det känns rörigt och plåttrigt. Vilket jag inte är så säker på om det är här eller inte än. Men jag har fylllt på med det vi har och insåg att det inte var mycket. haha Men jag ska suga lite på det så får vi se vad jag fyller upp mina lagerhyllor med senare.
Iallafall så är jag MER än nöjd :)
Dessa är från Claes Ohlson (were else) ;) 399 kr st

Kommentarer
Postat av: Tormary

Sehr schon, gut gemacht

2012-06-18 @ 12:22:37
URL: http://tormary.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0