en mysig avslutning

Det blev tacos á la Emma och Henrik, lax, tomat, lök, vitlök, paprika och baby spenatblad + lite kryddor (Henrik sitter här och säger att jag ska skriva "Henriks exeptionella kryddblandning") han är ju tyvärr, säger jag, lite väl in love i kryddor. Det finns inget han inte har grillkrydda på ... jag ger er en stund att registrera det ...
Det blev även en film dagen till ära, och jag fick som vanligt min vilja igenom.. När ska jag lära mig?! Jag kan inte välja en bra film! Jag går ju på skitsnacket på baksidan, jag har inget filter utan sväljer allt med hull och hår. "Henrik den här LÄR vi ju bara se, den blev hyllad i Cannes och allt, då måste den vara bra. Dom kan ju film  dom där, där borta". Sagt och gjort och både jag och Henrik satt i eftertexterna helt stum och lamslagna. Jag kände mig smått psykotisk, jag vet inte vad Henrik kände men det var inte bra. Inte bra alls.
Jätte bra skådespelarinsatser, dom kändes verkligen sjuk i huvudet på riktigt, bra jobbat där. Filmen heter Melancholia, med Kirsten Dunst, far och son Skarsgård, Kiefer Sutherland m.fl. OM jag inte missminer mig så spelade dom nog in filmen i Sverige också, och om jag inte missminner mig ännu mer så är väl regissören Lars Von Trier svensk? Ja jag vet, svaret är ett google tryck bort men jag orkar inte. Jag ska behålla det lilla vett jag har kvar till att skriva klart detta inlägg sen ska jag snusa på min pojkvän och mysa den sista kvarten som är kvar av alla hjärtans dag.
Som ni även ser på kortet så blev det en heeel del godis. Jag ser även på korten som Henrik knäppte idag att godis egentligen är det sista jag behöver. Går jag upp i vikt så går jag upp i ansiktet. Thats it! Inte vackert.
Jag hoppas innerligt att ni haft en herrans mysig alla hjärtans dag, för det har jag!
Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Angelica

myyyyys! Själv fick jag sitta själv. roade mig med att vika tvätt..

2012-02-15 @ 14:25:42
URL: http://alsenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0