man kanske ska tänka sig för.. ?!



vet inte vad jag är på för humör nu.. så d här inlägget kan ju bli att handla om precis vad fan som helst.

jävla tidsedlar att aldrig stämma, jäkla slöfockar att inte ta reda på något så mitt jobb utökas med 69734249226587 arbetssysslor fastän jag inte ens hinner/kan/vill/blä/bajs/orkar med mina egna

sen så tycker jag min t-shirt jag har på mig krymper för varje sekund, speciellt kring halsen ..å i samma takt även rummet..
var det någon som sa hypokondriker ?

kanske inte skulle ha börjat med min "misär"
utan börjat med det jag skulle vilja ha nämnt.. Massakern i Finland !

Allvarligt ??

fy fan vad hemskt ! fyyyy faaan vad HEMSKT..

tänk er alla föräldrar som precis fått reda på att deras barn blivit mördad..
tänk er förädrarna som precis fått reda på att deras barn skjutit ihjäl andra barn.. andras barn ..

sänder några tankar till föräldrarna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0