On My Mind

Jag ber om ursäkt för mitt glesa bloggande, men jag har verkligen ingen inspiration till något sådant just nu.
Men, idag tänkte jag gå emot min tråkiga läggning och blogga ändå :)

Jaa, vad ska man skriva om då ?
Igår, ååh vilken mysig kväll jag hade, ganska sjukt ändå hur man kan tycka att d är så mysigt att vara med sig själv ibland ! hahaa

Men så i förrgår iaf, var det ett utav mina favorit program på tv.n .. Medium ! och inte mindre än TVÅ avsnitt på raken :D
Så där satt jag, ihop krupen i soffan med lösgodis i knät och mös så in åt helskotta !
 
Jag fick även besök av min, vad vi konstaterade var min pojkvän, i torsdags ;)
Alltid lika trevligt ! 
Lika barn leka bäst heter det va, och det är vi ju inte kan jga då säga på en gång !
Men om det är något som jag gillar är diskussionerna vi kan ha just Pga. av att vi faktiskt tycker och tänker olika .

Vilket inte såg så bra ut när jag skrev det, men vi kom fram till att man kan tycka olika om de små sakerna, och egentligen inte så viktiga sakerna men ha en ganska lika grund ! 
Viktigt att känna att man är på samma blad över de mer väsentliga grejerna i livet, tror man kommer långt på bara det faktiskt ! 
Smarta vi är va ;P

Tänkte skriva om vad jag gjorde i helgen men gjorde fasen inte så mycket .
Fredagen var bara en slappis dag, ett par timmars allvarligare diskussion ( jag skrek inte ens hahahaa ) i sängen följt av filmhyrning . 
Vad fan hyrde vi då ? 
JO !
Någon film med han som alltid ser så ledsen ut, en svart man . skit bra skådespelare ! 
Och han som är med i The Matrix .
Kommer inte ihåg vad filmen hette men det var helt ok, men tycker fortfarande att han från The Matrix är helt
värdelös som skådelspelare !!

Sen i lördags så verkade det kunna bli en hemma kväll igen men då ringde Sofie och Mattis så då blev det en resa till Bergby ..  trodde vi var halvvägs till söderhamn innan det var klart  hahaa
Där hemma bjöds det iaf på ost och kex .. Muuumms !!
Trevligt sällskap och en massa MASSA garv (från min sida då) när det pratades om Martins framtänder .. eller ska jag säga brist på framtänder ! Hahahahaaa

Och sen i väntan på ett par nya så hade dom satt dit en enda stor framtand och rispat en skåra i mitten så det skulle se ut som Två
Jag Dog !

Söndagen då .. bara hemma tog det lugnt .. mys i soffan och en film på kvällen ;)

Sen åkte martin hem igen i måndags :/
Och nu tar det ändå tills nästa helg innan jag får träffa honom igen !

Miss U Bäjbä haa !


Kommentarer
Postat av: Jenny

Neeeeeej! Jag missade ju medium. Och du förresten, har du hört talas om privacy någon gång eller? Hahaha! Skriva ut saker i bloggen så där.. Emmapemma då.. :)

2008-10-17 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0