Här sitter jag och...

Dricker kaffe, luktar nyponros och .. ja, det blev blogg ist för Nyhetsmorgon.
Jag tänker inte ljuga, jag har känt mig piggare men det var nog 1996 sist skulle jag tro.
Hur som haver, snart ska jag klä mig, bortsa håret och sminka mig. allt detta inom 20 min alltså. Jag satte igång datorn enbart för att samla lite inspiration av klädsel och hittade denna bild på google
(Sofiaaeriksonn.blogg.se)
Jag smäller AV, så snyggt! Jag vill se ut som var och en utav dem! Det är så där alldeles lagom kvinnligt tycker jag :)
Nej, nu har jag bara 15 minuter på mig. Måste skynda!
PS: jag oorkar inte hålla på med blogdesign så jag undrar varför, Varför gjorde jag så här nu då? Jo för att jag är uttråkad! Men, jag måste komma på HUR jag vill ha det så kanske det blir lättare att faktiskt göra det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0