Inspiration - vardagsrum

Bild: Femina.dk


Precis när man tror att man har sitt vardagsrum uträknat och vad det är man ska ge sig ut på jakt efter härnäst så dyker något sådant här alltid upp! Puder rosa, vitt blandat med naturmaterial/färger och betong. Ååååh så vackert !


Samtidigt som jag trånar efter dessa kulörer och efter betong material så har jag ju även fastnat hårt för möbler av det mörkare slaget .. svart är det nya vita nu (för mig iaf). Förr utan någon större eftertanke så  valde jag vitt på ren automatik, allt skulle vara vitt men på senste tiden har jag sett så många fina hem med mycket svarta/bruna möbler och det är minst lika snyggt! Men som sagt, sedan dyker detta upp och jag är på ruta 1 återigen. I-lands problem så det bara sjunger om det :D


Andra vackra omgivningar


Bild: Tine K


Bild: Sköna hem


Detta vackra hem tillhör en utav grundarna till FACE Stokholm. Otroligt snyggt tycker jag, speciellt att använda sådan stora och ståtliga speglar som väggprydnader, ist för tavlor.

Ja det var väl det, nu ska jag fortsätta tråna :) God kväller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0