Ett "nytt" bord

Jooo. jag snodde ihop ett vardagsrumsbord igår. Jag störde mig på det svarta runda bordet då jag fick en känsla av för mycket runt här inne då vårat matbord inte är i det minsta slaget ;)
Så det fick åka in till Henriks rum så snart nu fattas det bara en soffa och en tv sen har han sitt kära tvspels rum. inte för att jag klagar, it's a win win situation. haha
jag hittade en gammal hylla som fick sätta livet till för att bli vårat nya bord. Jag är faktiskt överraskande nöjd. Alldeles lagom stort. Det tvingar oss att äta någon annanstans än framför tv.n också.

Kommentarer
Postat av: Fia

Fiiint!! Duktig så där du! :)

2012-02-26 @ 22:02:48
URL: http://sofiaswartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0