Mer ljus

Detta ljus står vid sängen. Det är ett ljus från HM home, som farligt nog bara ligger en spottloska härifrån.
Jag och Henrik var där för någon vecka sedan och bara strosade.
Det var förr förra helgen, vi hade tagit en brunch på ett fik och jag bestämde åt oss att vi nog måste kolla lite på vad dom hade på HM home.
Jag stod och höll i ett vitt ljus samt ett svart ljus och vägde i mitt huvud vilket som skulle få följa med oss hem, vitt eller svart. Tufft beslut med andra ord.
Bredvid mig står Henrik och fingrar på alla andra ljus och självklart tappar ett utav dem i golvet och går i 100 bitar. "Vitt får det bli" tänkte jag och ilade iväg till kassan.
Livet är spännande med min babe;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0