lördag kväll

Ja det blev varma mackor á la Henrik till kvällsmat. Snabbt och gott (älskar varma mackor)!
Nu är jag gräsänkling igen. Henrik och Foppa (Henriks kompis) är nu iväg och kollar på Anna Ternheim som spelar i Norrköping ikväll. Trevligt för dom :) Eller, Henrik följer ju bara med sin vän, själv trodde han att han skulle på Tove Styrke, han vet ju inte skillnaden haha.
Jag är inget fan jag heller. Sådan där musik blir alldeles för pretantiös för min smak. Mina fördomar säger att det sitter ett gäng människor runt ett bord där alla är väldigt kulturella. De dricker vin och vet mycket om vin också. Säkert från någon tågluffar resa dom gjorde för ett par år sedan och som dom planerar att göra igen. Killarna har långt hår och knut. De pratar om samhällsrelaterde ämnen och ingen utav dom äger en tv, alla läser böcker istället. De syr kanske sina egna kläder, främst tjejerna då. Ev. så jobbar de med kläder, i butik kanske.
Sedan i framtiden när dom får barn så döper dom sina barn till Trulls, Herman, Gösta och Bosse. Enligt mina fördomar är det dom som lyssnar på Ternheim. Samma grupp av människor som lyssnar på Veronica Maggio.
Alltså blir det roligare än Family Guy eller ?! Haha Steeewie.......
Nä, nu ska jag ner till pizzerian och köpa mer cola. Jag har fått dille på coca cola och jag måste ha ett par glas till, bara ett par glas till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0