fick precis en annan "snilleblixt"


Jag har kämpat med min idé till köks ö ett bra tag nu. Visst jag har ett relativt stort kök men det är låååångt ifrån så som mitt drömkök ser ut, jag bor inte heller i ett hus eller i bostadrätt. så man får föröka hålla det enkelt, tills den dagen man bor i drömhuset iaf ;)
så här har ni något enkelt. Jag vte inte alls om det skulle bli snyggt. Men då jag såg Anna-Malin (heltenkelthosmig.blogspot) göra en avlastningsbänk i samma stil tror jag banne mig att det kan bli riktigt bra. Tanken är då attt jag inpregnerar träet i något riktigt mörkt eller kanske kör en vända med drivved betsen där med. JA, idéerna är många, tiden är knapp och tålamodet obefintligt. Jag vill göra allt NU! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0