DIY - Fler idéer

Ja idag har hjärnan onekligen gått på högvarv. Denna konstruktion skulle jag vilja ha över matbordet då jag kännt att jag inte vill ha en rund lampa över det runda bordet. Det blir för runt här inne och jag måste bryta av det med lite raka linjer. SÅ, som jag skrev i förra inlägget. Det behöver inte kosta så mycket att prova sig fram tills man finner det man vill ha. Sen om man är som mig så ser ett rum aldrig likadant ut en längre tid. Mycket kan hända när man känner sig inspirerad ;)
Jag tänker ge mig ut och leta upp en gren i min smak (haha) lampan har jag redan hemma, en stor glödlampa med klädd sladd, sen gäller det bara att hitta lite andra vackra hängningar. Det på bilden är bara ett förslag för att ge en bild av hur jag tänkt mig. Ja, spännande att se hur allt ter sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0