Bilder från igår - på vårat bord

Igår gjorde jag ett ryck och gick ner på stan. Jag skulle banne mig ha levande blommor i vårat hem.
Så det blev ett par blå vad jag tror heter pärlhyacinter (?) så pass ogrön är jag i mina fingrar att jag inte ens vet vad jag köper. Vet bara att jag tycker att dom är väldigt fina.
Jag var ju såklart också in på Claes Ohlson (haha) på jakt efter "det vet jag när jag ser det" saker. Och när jag väl hade samlat på mig lite smått och gott och stod för att linda in mina fynd i papper kom jag på mig själv gilla pappret väldigt mycket och såg det framför mig hur jag skulle linda in mina nyköpta blommor med det naturfärgade pappret.
När jag väl höll på och piffa och puffa här hemma, plockade undan alla de sjuttioelva halvtomma kaffekopparna så såg jag att fatet till min Höganäskopp passade ypperligt som fat till min kruka. Tyckte det blev rätt snyggt, och det bröt av bland allt det svarta och de vita.
Jag är verkligen helt såld på trä just nu, och vill ha så mycket trädetaljer som möjligt är :)
Jag köpte även ett kartong hjärta som jag hittade på Lagerhause (tror jag betalade 29 kr för den) som jag trädde en utav toffsarna som jag köpte tidigare i veckan på Klippet ;) som tidigare nämnt. Hjärtat får stå framme på bordet och invänta Alla hjärtans dag då jag fyller det med smarrigt godis:)

Kommentarer
Postat av: Moster Malin

Jätte fin blomma. Hjärtan med en Maria Montesami(vet inte om hon stavar så) tofs..FINT!

2012-02-12 @ 18:45:42
Postat av: Sofie

Men så fiiiint :D Tycker att varenda blogg jag går in på har köpt just dendär blommar :D



Haha, men du passar ju i allt din jäkel :P Gamla kort är roliga iblaaand konstaterade jag efter en eftermiddag med erica & efter att ha sett flodhäst kort på mig på hennes blogg & telefon, kort från när jag hade några riktiga svullomånader 2007, fyyyy faaaan :P hahaha.

2012-02-12 @ 20:35:03
URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0