Åh, underbara sol

Men jisses, det måste vara vår nu! Har gått i skinnjacka och poncho och inte fryst en sekund! Vi har haft en underbar helg, börjar nästan bli lite bortskämd nu över hur bra vi har det jag och Henrik. Han är minst lika sjuk i huvudet som mig så det blir väldigt oförutsägbart om jag säger så ;)
Just nu så är jag hemma och njuter av sol och dagsljus här inomhus. Det är inte så vanligt att se hemmet i dagsljus så när det väl är ljust och fint vill jag ta vara på ljuset en liten stund och göra sånt som jag annars inte brukar orka. Vilket är pyssla och städa. Väldigt rogivande. Springer omkring och flyttar på saker, ställer mig en bit bort för att observera om det blev bra, sjunger Celine Dion för full hals och knäpper en massa kort.
Henrik är på O'learys och kollar på en fotbollsmatch, det kan han gott göra :)
Igår började vi dagen med en tidig frukost på ett konditori nära oss. Vi satt och pratade och njöt av solen som bara blev starkare och starkare under tiden vi satt där. Sen åkte vi iväg till Ingelsta för att strosa lite. Jag försöker fortfarande komma på någon smart lösning till en köksö. Jag har ju en idé meeeeen .... ja, det visar sig väl.
Vi besökte Lager 157, Henrik behövde t-shirts och jag slog till på en poncho, tyckte det var dags eftersom det är vår nu ;)
Det har bara varit en underbar helg på alla sätt och vis. Vi har vaknat tidigt, vilket jag älskar att göra på helgerna, och haft långa fina dagar tills vi (jag) var trött och tyckte att det var dags att sova... vid 20:30 tiden. Fyyy vad trött jag har varit i helgen. Men jag säger det igen, I love it! Tidiga mornar och tidiga kvällar på helgerna. Desto mer tid att kramas vid kvällstid innan man somnar.

Kommentarer
Postat av: Anna Modén

Alltså, Emma du har "hittat" såå rätt i din stil!! Det ser exklusivt ut, med en personlig tusch! Fuck lantligt!! ;)

2012-02-26 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0