Tyler Lane

                     



Henrik åkte precis till en vän och blir bort ett par timmar skulle jag gissa. Känns skönt med lite egentid också, speciellt när man är så van att faktiskt få det. Det blir en stor kontrast av att träffas så här under semestertider i 2 veckor när man är van att få högst 1,5 dag ihop. Nyttigt men svårt. Vi lär oss hela tiden. Det är spännande på samma gång. Någon gång kommer vi hitta den balansen mellan varandra och få till en bra vardag som passar oss och jag längtar till den dagen.

Vad än det är som väntar oss i framtiden så kommer vi ta oss igenom det och jag gör det med glädje.. För, Henrik, du ÄR verkligen det finaste jag har. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0