Vardagsrum planering



Jag har låtit vardagsrummet på bilden (längst upp till vänster) inspirera mig. Det kommer ifrån Ralph Laurens linje mayfair som jag gått och förälskat mig i. Hårt!

Soffan och fotöljerna hittade vi på Furniturebox och heter Howard, dem ska få flytta hem till oss så småningom.
Tapeten heter Plain stripes och är från Boråstapeter.


Bakom fotöljerna ska jag försöka skapa en liten arbetshörna. Jag har hittat ett jätte fint skrivbord från Newport, Fint men dyrt. Någonting sådant här hade jag tänkt mig.





Tavlan och skrivbordet är från Newport
Stolen "directors chair" är från Ralph Lauren.
Och sen sist men absolut inte minst, lampan från vårt egna svenska favoritställe, IKEA :)

Tricket nu är bara att hitta något snarlikt och billigare :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0