Mivitotal

Jag dricker nu sedan 2-3 dagar tillbaka Mivitotal Plus. Jag är ju en utav dom som inte äter den mest näringsriktiga maten och tycker mig märka det nu också, orken tryter. Så får man inte i sig det den naturliga vägen får man ta det flaskvägen :)





Produktbeskrivning
Mivitotal® är marknadens mest sålda flytande kosttillskott. Det är komplett, balanserat och passar alla åldrar. Mivitotal® Plus innehåller mer än 100 vitaminer och mineraler, Q10, alfalfa, psyllium samt bioflavo- noider. Kroppens förmåga till nedbrytning och upptag av näringsämnen kan försämras av en lång rad faktorer som t ex stigande ålder. Detta kan öka risken för näringsbrister även om kosten är väl sammansatt. Flytande kosttillskott, som Mivitotal® Plus, är som regel enkla för kroppen att bryta ned och ta upp, utan att belasta matsmältningen.

Rekommenderat intag::
1-2 matskedar (15-30 ml) 2 gånger per dag tillsammans med måltid.
Kan med fördel blandas med t.ex. vatten för att få en mildare smak. 



Får se om jag kommer märka någon skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0