Men perfektion

              

Den här outfiten är perfektion! Jag älskar dem dova färgerna med den skarpa läppglansen. Jag älskar att det är uppklätt med långkjol men ända ledigt nog med en simpel t-shirt.
Åh, ge meg, ge mig, ge mig Kate Bosworth's känsla för stil!


Orken har inte varit på topp dem senaste dagarna. MEN jag tänker INTE klaga. nej nej! Idag ska man vara glad bara av att man är i liv ist. Usch. Man får verkligen lite perspektiv när hemska saker händer. Men som mänsklig natur låter så faller man snabbt in i gamla vanor, man sätter distans och man fortsätter precis som om inget hänt.

Tänker inte göra det den här gången, tänker se om mitt liv blir berikat av att vara glad över det man har, leva dagen till fullo och göra det mesta utav det man får.
Har ju alltid låtit som en sådan bra idé, men det där jävla glaset är ju jämt halvfullt så det har varit svårt att dra igång liksom ;) man väntar ju helst tills glaset är fullt, eller 75% fullt iaf.

Men nu, inge mer ytliga nojjor, gör något åt det eller håll käften. Inge mer offerkoftor, på med hårdhandskarna ist. Det är dags för förändringar nu.
Jag tog tag i disken sedan 1,5 vecka tillbaka. den man bara fnyst åt och sedan lämnat rummet. Det var steg 1. Jag och Henrik har spelat kort och bara pratat och S K R A T T A T i 2 timmar idag och det var ett par väl spenderade timmar. ist för att slösa dom vid tv.n som vi gjort annars. (det har varit kasst väder den senaste veckan!!!) nu blir det nog snart en cykeltur ner på stan för att lämna film, sen bär det av til Ica maxi för hårfärg :)

Jag är tacksam över det jag har :) det är jag verkligen. saker kommer ordna sig på ett eller annat sätt... det har det ju gjort hittills så.


Nu har ni fått en dos av min nya aptit av livet (som kommer hålla i sig tills på tis ungefär) haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0