Månljus och nattbad

Eller, ja månljus och nattbad för fötter och ben...



         

         
        
Jag och Henrik fick för oss att vara lite så där vild'n crazy igår och drog iväg med bilen till Varamon(?) Motalas populäraste och största badplats. Vi tänkte då nattbada. Men när vi kom dit och parkerade visade mätaren i bilen på 17 grader utomhus, träden nästan slickade marken för att det blåste så hårt. Henrik tycker så klart att jag överdriver men så var det iallafall! ORKAN!

Så nå bada blev det definitivt inte för mig, men kaxpelle här han skulle då minsann bada, fast någon annanstans dårå. Varför? who knows! Så in i bilen igen, tvärs över stan till någon annat ställe som skulle blåsa mindre och som av ren magi skulle vara varmare också, precis som att vi bytte kontinent bara av att köra 6 km tvärs över stan. hahaha

Han badade benen och sen slirade vi hem igen.. faktiskt rätt besvikna när vi ändå hade gjort en kraftansträngning i ett försök att vara så där unga och vilda igen.

Vi åkte hem och sov ist :) 



NU ligger vi ute på baksidan efter att ha ätit frukost där. Han läser och jag lägger en patiance.. (?) stavning!

Kommentarer
Postat av: soon to be mum

Mysigt med nattbad ;)

2011-07-12 @ 16:53:43
Postat av: Niles

It is very nice!!! Vad har du gjort idag?

2011-07-12 @ 17:07:40
URL: http://dirtyhome.blogg.se/
Postat av: Erotic

Har du frågor som gäller sex och kärlek? Jag har precis startat en sexblogg där du kan fråga vad du nu än vill, och du får ditt svar! :) Bjuder även på några sexnoveller och mycket mer! :D ENJOY!

2011-07-12 @ 17:09:08
URL: http://askerotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0