Goodbye my almost lover

Jag och Henrik (mest jag) sitter och minns en massa med en hel drös låtar från förr. En låt med ett minne föder en annan låt med ett annat minne osv. Så nu sitter jag här nästan lite nere haha. Jag är lite svag för nostalgi och allt som har med något förflutet att göra. Inte för att det varit dåligt på något sätt, tvärtom. Man vill ju bara tillbaka till precis den sekunden, det ögonblicket.

Nu blev det A fine Frenzy med Almost lover. Den lyssnades det flitigt på när jag var i Thailand sist. Jag var där med mitt ex som även var ett ex då med. Men det var alldeles när vi hade flyttat isär. Biljetterna var bokade sedan länge tillbaka och vi skulle åka hela familjen (hans familj). Det var bara att packa väskan och följa med det. 3 veckor i samma hotellrum.
Det var en konstig tid för att uttycka det milt. Men den här låten får mig nästan att vilja tillbaka dit till och med.






Bröllopet närmar sig och det betyder också att jag snart kommer möta Fredrik (exet) efter många år. Han och hans nya. Jag känner väl ingenting över det så, det är bara det att jag undermedvetet måste ha börjat förbereda mig på något sätt för jag har bärjat drömma en massa om honom. Minst en gång i veckan nu i några veckor.
Och jag vaknar upp helt nollställd och fattar ingenting hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0