Färgat håret

på Henriks mamma idag :) (där lurade jag er allt)

Dom åker till London på fredag och hon vill inte vara gråhårig under resan, så det fick bli en liten makeover där hemma hos dom.

Där bjöds det även på mat och kaffe med bulle. Jag hamnade i matkoma och är nu super trött.  Men så har jag börjat dem senaste månaderna att bli yr då och då också. Ibland blir jag riktigt yr så pass att jag inte har någon balans känns det som och vinglar till. Dem gångerna måste jag vila ut det då jag blir otroligt åksjuk av allt vinglande. Idag är en sådan dag.

Men så fort det lagt sig ska jag göra något jag inte gjort på sååå länge, jag ska sy :)) fick låna Henriks mammas symaskin nu då dom ändå ska bort. Fine by me :)

Vi får se vad jag tröcklar ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0