?

                                                       

Här sitter jag, minding my own buissnes medan Henrik sitter bredvid och bläddrar igenom min Klick. Helt plötsligt hör jag hur Henrik ropar;

"Nej! Har martin blivit skadad utav sin tid som flickidol, och att killar bara jagar tjejer och därför får svårt att närma sig dem senare i livet?!"
Hahaa, det där är min humor det :)) Martin Svensson (grundaren för sången och plågan Yeah Yeah wow wow) har gjort en liten intervju nu på senare år. Dom skriver att han blivit vuxen nu men att han berättar hur tiden som flickidol skadat honom.

Det tyckte tydligen min kille lät roligt och sitter nu och skriker åt tidningen "Du skulle ha ringt mig Martin, du är inte ensam Martin, we have all been there"

Idiot :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0