Brunt, Blått och Svart




Det här kortet tog jag i 6.e timmen. Tåget var försenat med med 1 timme igår så ist för 5 timmmar "bara" så tog det ist lite över 6 timmar.

Gott folk, det är något allvarligt fel på våra järnvägar. Varje fredag i flera månader nu så har det varit något med någonting som gjort att vi blivit stående i 20 min här och en halvtimme där.  INTE okej!

Förövrigt så köpte jag den där väskan på bilden för 100 kr på en väskshop på nian förra fredagen och jag är så kär i den. Den är gjord som ett lapptäcke av skinn i olika bruna nyanser. Skitsnygg :)

Snart åker jag och min kärlek iväg och tittar på tapeter, vi ska få omtapetserat här hemma, vilket är välbekommet!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0